
Маршрут: Толгойтоос Амгалан хүртэл, Энхтайваны өргөн чөлөө дагуу
Урт: 19.4 км
Өртөө: 15 өртөө + 1 депо
Даац: Цагт 17,200 зорчигч
ТЭЗҮ, судалгааны ажлууд
- 6 төрлийн судалгаа бүрэн (100%) хийгдсэн (гидрогеологи, байгаль орчин, геотехник, материал, тээврийн гэх мэт)
- Шинэчилсэн ТЭЗҮ нь Нийслэлийн болон Яамдын мэргэжлийн зөвлөл, шинжлэх ухааны зөвлөлөөр хэлэлцэгдэн дэмжигдсэн (ТЭЗҮ болон Концепц 100% дууссан)
Сонгон шалгаруулалт | Хүний нөөцийн бэлтгэл | Эдийн засаг, нийгмийн үр өгөөж | Шинэчилсэн Төсөвт Өртөг |
---|---|---|---|
2-р үе шат: 2025 оны 5-р сард зохион байгуулагдана | ШУТИС, БНСУ-ын Халла их сургуультай хамтарсан 2+2 бакалаврын хөтөлбөр хэрэгжүүлж байна | Байгаль орчин: Жилд CO₂ – 213.6 тн, NOx – 400 тн, SOx – 7% буурах | Шинэчлэн батлагдсан ТЭЗҮ-ээр төслийн бүтээн байгуулалтын (EPC) ажилд 2,389.83 сая ам.доллар шаардлагатай. |
ШУТИС, БНСУ-ын Халла их сургуультай хамтарсан 2+2 бакалаврын хөтөлбөр хэрэгжүүлж байна 8 багш БНСУ-д мэргэжил дээшлүүлж байгаа | Зардал хэмнэлт: 2040 оны түвшинд өдөрт $8.99 сая авто замын ашиглалтын зардал | ||
$810,000 хөдөлгөөнд зарцуулах хугацааны зардал буурна | |||
Цаг хэмнэлт: Автобусны 45 минутын замыг метрогоор 15 минутад туулна | |||
Ажил эрхлэлт: 150,000 ажлын байр шинээр бий болно |

Эх сурвалж: https://ipiu.mn